مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:552020-05-27اقتصادي

برپایی جشنواره تابستانی در کیش برای کاهش خسارت اقتصادی کرونا


جانشین رییس ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه کسب و کارها در جزیره متحمل خسارات اقتصادی ناشی از تعطیلی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از منطقه آزاد کیش، مصطفی خانزادی جانشین رییس ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه کسب و کارها در جزیره متحمل خسارات اقتصادی ناشی از تعطیلی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا شدنده است گفت: امسال با پذیرش گردشگران و مسافران، جشنواره تابستانی را برگزار می کنیم تا بخشی از خسارات صنوف مختلف در جزیره جبران شود .

وی عنوان کرد:باید به این نکته توجه داشته باشیم که در صورت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی، شوک دوم بر پیکره اقتصاد جزیره وارد می شود و تمام ساکنین و فعالان اقتصادی کیش متضرر می شوند، بنابراین در کنار برنامه ریزی برای برپایی جشنواره، قطعا سختگیری ها با هدف رعایت موازین و قوانین بهداشتی بیشتر خواهد شد.

خانزادی افزود: در حال حاضر طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا کشور،ساکنین جزیره کیش بدون ماسک حق حضور در مجامع عمومی را ندارند.

جانشین رییس ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: رعایت ضوابط بهداشتی و فرهنگ سازی در تمامی حوزه ها، صنوف و جامعه باید انجام شود و اصنافی که موازین بهداشتی را رعایت نکنند ضمن این که به مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشنواره تابستانی در کیش برای کاهش خسارت اقتصادی کرونا

برپایی جشنواره تابستانی در کیش برای کاهش خسارت اقتصادی کرونا