مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 11:552020-03-10اقتصادي

رایزنی صادرکنندگان قزوین برای دریافت محموله ماسک از چین


رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین اعلام کرد: در تلاش هستیم تا با کمک خیران صادرکننده استان از چین یک محموله ماسک وارد استان کنیم تا ضمن رفع نیاز مراکز درمانی به صورت رایگان در بین مردم توزیع شود.

- ایسنا/قزوین رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین اعلام کرد: در تلاش هستیم تا با کمک خیران صادرکننده استان از چین یک محموله ماسک وارد استان کنیم تا ضمن رفع نیاز مراکز درمانی به صورت رایگان در بین مردم توزیع شود.

مهدی عبدیان، رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر ماسک های تولید شده در دو هفته اخیر در کارگاه های کوچک تولید می شوند و از دستگاه دوخت استفاده می کنند.

وی ادامه داد: اکنون صادرکنندگان استان قزوین حدود 150 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی داشته اند و امروز 20 اسفند نیز 20 هزار دستکش و 3000 عدد ماسک و مواد ضدعفونی کننده به شبکه بهداشت و درمان استان تحویل داده می شود.

رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین اعلام کرد: در تلاش هستیم تا با کمک خیران صادرکننده استان از چین یک محموله ماسک وارد استان کنیم تا نیاز مراکز درمانی و مردم برطرف شود؛ بر اساس برآوردهای اولیه این محموله تقریبا 500 میلیون تومان ارزش خواهد داشت و ماسک ها به صورت رایگان در بین مردم توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی صادرکنندگان قزوین برای دریافت محموله ماسک از چین

رایزنی صادرکنندگان قزوین برای دریافت محموله ماسک از چین