موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:522019-11-12اقتصادي

«وستگان» روستایی بدون کنتور آب/ گلایه مردم از تعلل آبفا


روستاییان وستگان از یک چشمه لوله کشی و به عنوان آب شرب و مصارف دیگر از این آب استفاده می کنند که میتوان گفت نه این آب بهداشتی است و نه حقوق افراد دیگر رعایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجن متاسفانه بخش بزرگی از مشکلاتی که برای حوزه ی آبرسانی در سطح روستاها به وجود می آید انشعابات غیرمجاز است.

اینگونه انشعابات بدلیل نداشتن کنتور آب، دارنده ی آن بصورت شبانه روزی و برای هر کاری از این انشعاب استفاده می کند و هدر روی گسترده آب اتفاق می افتد.

در شرایطی که مشکل کم آبی به عنوان مهمترین معضل شهرستان بروجن مطرح است جلوگیری از شیوع برقراری چنین انشعاباتی ضروری است.

آب چشمه ها بهداشتی نیست علاوه بر این موارد به دلیل استفاده از لوازم غیراستاندارد به جهت هزینه کمتر آن، آلودگی احتمالی در شبکه توزیع آب دور از انتظار نیست و ضریب بهداشتی آب شرب را کاهش می دهد.

شکستگی های متعدد نیز به دلیل استفاده از لوله و اتصالات کهنه و فرسوده در انشعابات غیر مجاز منجر به هدر رفت آب شده و با روانه شدن آب در معابر و کوچه ها تبعات خاص بهداشتی را نیز در پی می آورد.

 روستای وستگان از توابع بخش گندمان شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری است که براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1385، جمعیت آن 619 نفر معادل 143خانوار گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وستگان» روستایی بدون کنتور آب/ گلایه مردم از تعلل آبفا

«وستگان» روستایی بدون کنتور آب/ گلایه مردم از تعلل آبفا