مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 ساعت 13:512019-03-13سياسي

معاون وزیر کشور اساس کار مدیریت بحران، بر پیشگیری از وقوع بحران است


رییس سازمان مدیریت بحران اساس کار مدیریت بحران بر پیشگیری است واین را باید مد نظر قرار داد که پیش بینی نه تنها هزینه نیست بلکه می تواند بسیاری از هزینه ها را نیز کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل نجار در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که ظهر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از مواردی که توسط مدیران مطرح می شود بحران نیست بلکه بحران به معنای آن است که یک حادثه بحرانی جامعه ای را تحت تاثیر قرار بدهد و تا بازگشت نسبی جامعه به حالت عادی توسط مدیریت بحران تلاش شود.

وی افزود: بسیاری از کارهایی که سپرده می شود به عنوان کارهای روزمره است ولی در مجموعه مدیریت بحران نمی گنجد.

نجار خاطرنشان کرد: اگر مسؤول در هر رده ای به حرف فرمانده بحران گوش ندهد در درجه ی اول جریمه و در جه دوم باید به صورت قانونی با وی برخورد شود.

رییس سازمان مدیریت بحران با اشاره به اینکه باید هدایت ها به درستی صورت گیرد، گفت: در ساخت وسازها تلاش شود تا به جای اینکه متراژ 100 متری ساخته شود  متراژ را به 80 متر تبدیل ولی کیفیت را بالا ببریم.

نجار اضافه کرد: اساس کار مدیریت بحران بر پیشگیری از وقوع بحران است واین را باید مد نظر قرار داد که پیش بینی نه تنها هزینه نیست بلکه می تواند بسیاری از هزینه ها را نیز کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور اساس کار مدیریت بحران، بر پیشگیری از وقوع بحران است

معاون وزیر کشور اساس کار مدیریت بحران، بر پیشگیری از وقوع بحران است