مطالب مرتبط:
اقتصاد دانش بنیان مولفه بقا در عرصه های اقتصادی است
نقش اقتصاد دانش بنیان در مردمی سازی اقتصاد
احمدی: حمایت از دانش بنیان ها اقتصاد را شکوفا می کند
شرکت های دانش بنیان ایلام حمایت می شوند
وزیر اقتصاد: منطقه آزاد مازندران دروازه تجارت و صادرات با هدف رشد اقتصادی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 09:552024-05-18سياسي

حمایت از دانش بنیان ها و مردمی کردن اقتصاد؛ راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی


رییس حوزه علوم، تحقیقات و فناوری وزارت دفاع حمایت از شرکت های دانش بنیان و مردمی کردن اقتصاد را راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانست.

- حمایت از دانش بنیان ها و مردمی کردن اقتصاد؛ راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی ایسنا/فارس رییس حوزه علوم، تحقیقات و فناوری وزارت دفاع حمایت از شرکت های دانش بنیان و مردمی کردن اقتصاد را راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانست.

محمد قربانی امروز، 29 اردیبهشت پس از بازدید از مجتمع علم و فناوری اسوه فارس در شیراز گفت: یکی از رویکردهای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، حمایت از شرکت های دانش بنیان و هسته های دانش محور و به تعبیر رهبری، دانش بنیان شدن اقتصاد کشور است و رویکرد دوم نیز مردمی کردن اقتصاد است.

وی با بیان اینکه فضاهایی نظیر مجتمع علم و فناوری اسوه فارس هر دو رویکرد را دنبال می کند، تصریح کرد: در بازدیدی که از این مجتمع داشتیم، تیم هایی با رویکرد علم و فناوری مستقر بودند و محصولات خود را توسعه دادند و همچنین تیم هایی که از درون بدنه نخبگانی مردم رشد کرده اند.

مجری طرح جهاد علمی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: راه اندازی مجتمع علم و فناوری اسوه فارس توسط بسیج علمی فارس اقدامی جهادی و منحصربه فردی است که مجموعه و تیم های مستقر در آن در سطح بالایی قرار دارند که شاید کمتر نمو


برچسب ها: مردمی کردن اقتصاد - مشکلات اقتصادی - اقتصاد - دانش بنیان - مشکلات اقتصادی کشور - شرکت های دانش بنیان - حمایت از دانش بنیان ها
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از دانش بنیان ها و مردمی کردن اقتصاد؛ راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی

حمایت از دانش بنیان ها و مردمی کردن اقتصاد؛ راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی