مطالب مرتبط:
گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی بررسی می شود
دریاچه ارومیه سرخ شد (فیلم)
احیای دریاچه ارومیه (فیلم)
دریاچه ارومیه نجات پیدا کرد
نارضایتی مردم از عملکرد دولت، هر روز افزایش می یابد؛ حتی مراجع هم ملاحظات را در این رابطه کنار گذاشته اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 12:102024-05-18سياسي

عسگری: گزارش تفحص از عملکرد ستاد دریاچه ارومیه مربوط به دولت قبل است


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه مربوط به دولت های یازدهم و دوازدهم است.

- رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه مربوط به دولت های یازدهم و دوازدهم است.

محمدجواد عسگری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازنهایی کمیسیون کشاورزی درمورد تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه اظهار کرد: از سال 1390 تا 1392 اعتباراتی برای رفع مشکلات و احیای دریاچه ارومیه اختصاص داده شده بود که این اعتبارات در محل خود هزینه نشده و در جاهای دیگری هزینه شده است و کسی هم پاسخگو نیست.

وی اضافه کرد: اخیرا گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در کمیسیون کشاورزی نهایی شد که گزارش آن برای قرائت به هیات رییسه داده شد این گزارش در دستور هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گزارش تحقیق و تفحص در اجرای ماده 212 آیین نامه در مجلس شورای اسلامی قرائت می شود که در صورت موافقت نمایندگان برای بررسی تخلفات به قوه قضاییه ارجاع خواهد شد؛ این گزارش مربوط به عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه از سال های 1392 تا 1398 یعنی در دولت های یازدهم و دوازدهم است.


برچسب ها: ستاد احیای دریاچه ارومیه - دریاچه ارومیه - کمیسیون کشاورزی - تحقیق و تفحص - رییس کمیسیون کشاورزی - کمیسیون کشاورزی مجلس - ارومیه
آخرین اخبار سرویس:

عسگری: گزارش تفحص از عملکرد ستاد دریاچه ارومیه مربوط به دولت قبل است

عسگری: گزارش تفحص از عملکرد ستاد دریاچه ارومیه مربوط به دولت قبل است