مطالب مرتبط:
وزارت خارجه آماده همکاری با فعالان حوزه کتاب است
آمادگی ایران برای همکاری با ترکیه در توسعه تجارت برق
رونمایی از 4 کتاب در حوزه فناوری های نوظهور در حوزه دفاعی
آغاز پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی / پخش زنده از تلویزیون اینترنتی حوزه
رونمایی از کتاب معاون پژوهش حوزه علمیه تهران در غرفه انتشارات فارس نمایشگاه کتاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 ساعت 23:202024-05-16سياسي

آمادگی وزارت خارجه برای همکاری گسترده با فعالین حوزه کتاب و نهادهای ذی ربط


وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفت : دستگاه دیپلماسی در راستای تعمیق و بسط دیپلماسی عمومی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری گسترده با فعالین حوزه کتاب و نهادهای ذی ربط است.

- وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفت : دستگاه دیپلماسی در راستای تعمیق و بسط دیپلماسی عمومی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری گسترده با فعالین حوزه کتاب و نهادهای ذی ربط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یک رشته مطلب در شبکه اجتماعی ایکس در مورد بازدیدش از سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نوشت: امروز فرصت مغتنمی حاصل شد که از سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کنم.

وی افزود : استقبال نیکو از کتاب و گرایش عمیق به خواندن نزد ایرانیان، مایه مباهات و نویدبخش ایرانی آگاه تر و آبادتر است که همان تحقق عینی شعار این دوره از نمایشگاه بخوانیم و بسازیم است.

وی با بیان این که در بازدید از غرفه های مختلف با فعالان حوزه کتاب و نشر کشورمان و شرکت کنندگان خارجی تبادل نظر داشتم و در جریان نکات مطروحه و دغدغه های آنان قرار گرفتم،گفت: لازم است تاکید کنم که وزارت امور خارجه در راستای تعمیق و بسط دیپلماسی عمومی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری گسترده با فعالین


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - نمایشگاه بین المللی کتاب - نمایشگاه بین المللی - ایران - دیپلماسی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت خارجه برای همکاری گسترده با فعالین حوزه کتاب و نهادهای ذی ربط

آمادگی وزارت خارجه برای همکاری گسترده با فعالین حوزه کتاب و نهادهای ذی ربط