مطالب مرتبط:
مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه ای نداریم که فرد خودکشی کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
مدرس حوزه علمیه: اکثر خودکشی های اخیر مولود فقر است
اکثر خودکشی های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه ای نداریم که فرد خودکشی کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
خودکشی های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی
صادرات گوجه فرنگی شهرستان مهر به حوزه خلیج فارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 11:202024-04-23سياسي

مدرس حوزه: اکثر خودکشی های اخیر مولود فقر است


فاضل میبدی در پاسخ به این پرسش که آیا توصیه ای برای دفن کردن افراد خودکشی کرده خارج از قبرستان سایرین وجود دارد می گوید: «از نظر شرعی هیچ توصیه ای نداریم که این افراد به دور از قبرستان سایرین دفن شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، برای کسی که خودکشی می کند نباید مراسم یادبود گرفت؟ در یکی دو روز گذشته یک اظهارنظر درباره افرادی که دست به خودکشی می زنند پر بازدید شده است، برگزاری مراسم یادبود برای فردی که خودکشی کرده اشتباه است و نباید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود.

این جمله را رییس شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد گفته است، بهنام نیازی در بخشی دیگری از گفت وگوی خود با ایلنا بیان کرده: چندی پیش کودکی 11 ساله اقدام به خودکشی کرده بود، فرزند طلاق بود، پدرش از کار افتاده بود و دچار فقر خانوادگی بودند.

آموزش و پرورش و مدرسه برای این دختر مراسم یادبود برگزار کردند، که به اعتقاد من این کار، باعث می شود الگوبرداری منفی برای دانش آموزان اتفاق افتد.

 در همین جمله بالا که توسط رییس شبکه بهداشت شهرستان بویر احمد گفته شده چندین آسیب اجتماعی وجود دارد، آسیب هایی مانند طلاق، فقر، بیکاری، شاید اگر قرار باشد جلوی الگوبرداری منفی از خودکشی گرفته شود سیاست گذاری ها برای رفع این قبیل از آسیب های اجتماعی خیلی بنیادی تر از نگرفتن مراسم یا


برچسب ها: خودکشی - مراسم یادبود - یادبود - شهرستان بویراحمد - مراسم - افراد - اقدام به خودکشی
آخرین اخبار سرویس:

مدرس حوزه: اکثر خودکشی های اخیر مولود فقر است

مدرس حوزه: اکثر خودکشی های اخیر مولود فقر است