مطالب مرتبط:
خبر مهم برای کسانیکه بیمه تامین اجتماعی هستند | شرایط جدید بازنشستگی پیش از موعد
زمان پرداخت خسارت های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد
خبر مهم برای کسانیکه بیمه تامین اجتماعی هستند | شرایط جدید بازنشستگی پیش از موعد
خبر خوش صولت مرتضوی از همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه 28 اردیبهشت
جدول واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اردیبهشت 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 10:552024-05-18اقتصادي

8 هزار نفر به جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی اضافه می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمودی، در حاشیه بازدید از غرفه «خانواده ما» سازمان تأمین اجتماعی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ضمن تقدیر از برپایی این غرفه اظهار داشت: - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی گفت: طی 6 ماه آتی حدود 8 هزار نفر به جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی اضافه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمودی، در حاشیه بازدید از غرفه خانواده ما سازمان تأمین اجتماعی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ضمن تقدیر از برپایی این غرفه اظهار داشت: وظیفه سازمان تأمین اجتماعی تأمین آسایش، آرامش و ثبات اجتماعی است.

ما قبل از اینکه سازمانی مبتنی بر کسب و کار ویژه ای در حوزه بیمه باشیم، رسالت آرامش بخشی به مردم و ایجاد حال خوب را داریم و از این حیث روندی که در غرفه خانواده ما تدارک شده روند مثبت و خوبی است و حال خوب را برای بازدیدکنندگان رقم می زند.

وی افزود: بسیاری از پیام هایی که لازم است به مردم منتقل شود باید از طریق همین ایجاد الفت و تبادل پیام های مستقیم و ضمنی اتفاق بیفتد.

امروز، هم پایداری جامعه به تأمین اجتماعی وابسته است و هم تأمین اجتماعی برای ایستادگی و استمرار خدمات به یک جامعه پویا و بانشاط نیاز دارد.


برچسب ها: سازمان تأمین اجتماعی - اجتماعی - تأمین اجتماعی - نمایشگاه بین المللی کتاب - نمایشگاه بین المللی - خانواده - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار نفر به جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی اضافه می شوند

8 هزار نفر به جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی اضافه می شوند