مطالب مرتبط:
جشن گرامیداشت دهه کرامت با اجرای بیش از 100 دهل نواز در سیستان و بلوچستان برگزار شد
تصاویر / جشن دهه کرامت دبستان سوده بندمیر رودان
جشن خواهران خدمه حرم مطهر رضوی در دهه کرامت
آمادگی 205 حوزه برگزاری امتحانات نهایی در سیستان و بلوچستان
اجرای بیش از 100 برنامه ویژه هفته بزرگداشت میراث فرهنگی در فارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 11:202024-05-18سياسي

برگزاری جشن دهه کرامت با اجرای بیش از 100 دهل نواز در سیستان و بلوچستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری جشن خواهر برادری و دهل نوازان با حضور بیش از 100 دهل نواز سیستانی هم زمان با گرامیداشت دهه کرامت در این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری جشن خواهر برادری و دهل نوازان با حضور بیش از 100 دهل نواز سیستانی هم زمان با گرامیداشت دهه کرامت در این استان خبر داد.

علی سرگزی اظهار کرد: ارادت به ائمه اطهار و اهل بیت (ع)، همواره مورد توجه مردمان این دیار بوده و در دهه کرامت با برگزاری جشن های مردمی، شور و نشاط در سیستان و بلوچستان پیدا است.

وی افزود: همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت حضرت ثامن الحجج (ع)، جشن ایران یکصدا و جشن خواهر برادری شامگاه جمعه در مسجد قدس حاشیه شهر زاهدان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این جشن، برنامه های شاد و متنوع از جمله رقابت های فکری برای کودکان و نوجوانان با حضور خواهر و برادرها، در این مکان اجرا شد.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه کرامت جشنواره دهل نوازان سیستان که به مدت سه روز در منطقه گردشگری قلعه نو (ماسوله جنوب شرق) واقع در شهرستان زهک و با حضور بیش از 100 دهل نواز از سراسر منطقه سیستان و با استقبال بی نظیر مردم برگزار شد.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - بلوچستان - سیستان - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن دهه کرامت با اجرای بیش از 100 دهل نواز در سیستان و بلوچستان

برگزاری جشن دهه کرامت با اجرای بیش از 100 دهل نواز در سیستان و بلوچستان