مطالب مرتبط:
سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت در دانشگاه کردستان آغاز شد
رقابت 500 نفر از دانشجویان کردستانی در سی و هشتمین دوره جشنواره قرآنی
آغاز رقابت 500 دانشجو در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه ها در کردستان
برپایی جشنواره ملی عشایر در سمیرمِ اصفهان
فوری/تهدید جدید نتانیاهو در مورد رفح/ عملیات زمینی آغاز می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 ساعت 17:102024-05-16فرهنگي

هشتمین جشنواره فرهنگ عشایر در یاسوج آغاز می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هشتمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین با حضور 16 استان در روز 29 اردیبهشت ماه 1403 در یاسوج خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هشتمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین با حضور 16 استان در روز 29 اردیبهشت ماه 1403 در یاسوج خبر داد.

فرشید کرمی روز پنجشنبه، 27 اردیبهشت ماه 1403 در جمع خبرنگاران از برگزاری هشتمین جشنواره فرهنگ عشایر ایران در یاسوج مرکز این استان با حضور مهمانان کشوری خبر داد و گفت: در قالب دو روز برگزاری اجلاسیه شهدای عشایر و ایثارگران استان را در این جشنواره داریم.

وی افزود: این جشنواره قرار بود که روز جمعه، 28 اردیبهشت ماه به مدت پنج شب برگزار شود که به دلیل مساعد نبودن شرایط جوی از روز شنبه، 29 اردیبهشت ماه در پارک ولایت شهر یاسوج آغاز می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تاکنون 15 استان از جمله خوزستان، بوشهر، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان، فارس، یزد، بندر عباس، اصفهان و همدان برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - جشنواره - اداره کل میراث فرهنگی - صنایع دستی و گردشگری - اردیبهشت - عشایر ایران
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جشنواره فرهنگ عشایر در یاسوج آغاز می شود

هشتمین جشنواره فرهنگ عشایر در یاسوج آغاز می شود