مطالب مرتبط:
مهار حریق سنگین کارگاه نمدسازی در دولت آباد اصفهان به کمک 10 تیم آتش نشانی
مهار حریق سنگین کارگاه نمدسازی در دولت آباد اصفهان به کمک 10 تیم آتش نشانی
هشدار سازمان آتش نشانی در خصوص احتمال قریب الوقوع سیل در مشهد (29 اردیبهشت 1403)
سردار قریشی: در وعده صادق با 12 لایه پدافندی مواجه بودیم / این عملیات اولین حمله یک کشور خارجی به اسراییل پس از 70 سال بود + فیلم
سردار قریشی: «وعده صادق» اولین حمله یک کشور خارجی به اسراییل پس از 70 سال بود / با 12 لایه پدافندی مواجه بودیم + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 13:352024-05-18حوادث

تست عملیاتی اولین پهپاد آتش نشانی کشور در شیراز


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از رونمایی و تست عملیاتی پهپاد اطفاء حریق برای نخستین بار در کشور خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از رونمایی و تست عملیاتی پهپاد اطفاء حریق برای نخستین بار در کشور خبر داد.

هادی عیدی پور امروز، 29 اردیبهشت ماه در حاشیه رونمایی و تست عملیاتی پهپاد اطفاء حریق در شیراز با اعلام این خبر بیان کرد: این اقدام با هدف ارتقاء سطح امداد رسانی در حوادث شهر شیراز با استفاده از تکنولوژی های روز دنیاست.

وی با بیان اینکه سال 1403 در شهرداری شیراز به عنوان سال نهضت خدمات شهری نامگذاری شده است، افزود: بی تردید خدمت رسانی در حوزه ایمنی بخش مهمی از این نهضت خواهد بود و سازمان آتش نشانی اقدامات موثر در این راستا در دستور کار قرار داده است.

به گفته عیدی پور، این محصول برای نخستین بار در سطح کشور توسط مهندسان کشورمان به مرحله تولید رسیده است تا یاری رسان آتش نشان در اطفاء حریق ساختمان های بلند مرتبه در کلان شهرها باشد.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از تکنولوژی های روز در سازمان آتش نشانی تصریح کرد: رشد روزافزون جمعیت کلان شهرها و به دنبال آن افزایش تعداد ساختمان های بلند مرتبه و ضرورت افزایش آمادگی و اقدام به موقع در لحظه وقوع حریق در ساختمان ها، نیاز به ناو


برچسب ها: سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - شهرداری شیراز - آتش نشانی - شیراز - اطفاء حریق
آخرین اخبار سرویس:

تست عملیاتی اولین پهپاد آتش نشانی کشور در شیراز

تست عملیاتی اولین پهپاد آتش نشانی کشور در شیراز