مطالب مرتبط:
رشد 7 برابری آمار غرق شدگی در تهران/ فوت 13 نفر
دو عکس نوستالوژیک از تاکسی های تهران قبل از انقلاب +آمار عجیب فوتی تصادفات
انتقاد نوبخت به طرح جدید گشت ارشاد و بازداشت زیباکلام/ شاخص های اقتصادی نگران کننده است/ رشد 2 برابری نقدینگی و استقراض دولت از بانکها
رشد 4 برابری صنعت پزشکی ایران طی 5 سال
آمار ترسناکی که همه را شوکه کرد/ سن مصرف مواد در ایران چقدر شد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 16:202024-05-18اقتصادي

رشد 7 برابری آمار غرق شدگی در تهران/ فوت 13 نفر


رییس سازمان اورژانس استان تهران با بیان این که بیشترین موارد غرق شدگی در شهرستان های تهران، دماوند، شهریار و ملارد بوده است؛ گفت: استخرهای شنای خانگی بیشترین محل غرق شدگی بوده اند و سایر محل های غرق شدگی شامل استخرهای عمومی شنا، - رودخانه ها، کانال های آب و سدها بوده است.

رییس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به رشد 7 برابری آمار غرق شدگی در تهران در دو ماه نخست 1403 نسبت به سال گذشته، گفت: 13 نفر از هموطنان در دوماه نخست امسال بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند.

محمداسماعیل توکلی در گفت وگو با تسنیم با اشاره به رشد 7 برابری آمار غرق شدگی در استان تهران طی دو ماه نخست 1403 نسبت به سال گذشته اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری 21 نفر در استان تهران دچار غرق شدگی شده اند که از این تعداد متأسفانه 13 نفر فوت کرده و 8 نفر نیز مراحل درمانی را طی کرده اند.

وی افزود: 63 درصد از افراد غرق شده مرد و 27 درصد زن بوده اند.

توکلی بیان کرد: تعداد مصدومان غرق شدگی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته رشد صد درصدی داشته و تعداد فوتی ها 4 برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: میانگین سنی غرق شدگان 27 سال بوده است؛ کم سن ترین غریق یک سال و نیمه بوده که در محل حادثه فوت کرده است؛ مسن ترین غریق نیز 70 ساله بوده که در محل حادثه، درمان


برچسب ها: غرق شدگی - استان تهران - تهران - سازمان اورژانس - رییس سازمان - استان - برابری
آخرین اخبار سرویس:

رشد 7 برابری آمار غرق شدگی در تهران/ فوت 13 نفر

رشد 7 برابری آمار غرق شدگی در تهران/ فوت 13 نفر