مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 10:352024-05-18پزشكي

10 عادتی که پیرتان می کند


نداشتن تغذیه مناسب به بالا رفتن سطح کلسترول، پایین آوردن سرعت سوخت و ساز بدن و بالا رفتن وزن منجر می شود و این گونه در کنار پیری زودرس، در حقیقت درهای بیماری های خطرناک فراوانی را به روی خود گشوده اید.

- نداشتن تغذیه مناسب به بالا رفتن سطح کلسترول، پایین آوردن سرعت سوخت و ساز بدن و بالا رفتن وزن منجر می شود و این گونه در کنار پیری زودرس، در حقیقت درهای بیماری های خطرناک فراوانی را به روی خود گشوده اید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از برترین ها، تقریبا همه ما از تاثیر عادات رفتاری روزانه روی سلامتی و ظاهرمان آگاه هستیم و کمتر کسی به اهمیت رفتارهای تکراری روزانه پی نبرده است.

در این مقاله قرار است همراه هم 10 عادت رفتاری را مرور کنیم که روی روند پیر شدن انسان ها تاثیری انکارناشدنی دارند و به این روند سرعت می بخشد.

کمبود خواب هرچند که همه ما می توانیم حتی با خواب کمِ شبانه هم از پس وظایف روز بعدمان بربیاییم اما در حقیقت نادانسته مشغول هل دادن بدنمان به سمت زودتر پیر شدن هستیم.

نداشتن خواب کافی در طولانی مدت تاثیر فراوانی روی پیر شدن ظاهر فرد می گذارد و در کنار آن روند پیری مغز را هم سرعت می بخشد.

نداشتن تغذیه مناسب عدم برخورداری از یک برنامه غذایی مناسب که شامل نیازهای اساسی بدن است هم در کوتاه مدت و هم در طولانی مدت روی کیفیت زندگیت


برچسب ها: سوخت و ساز بدن - تغذیه مناسب - فراوانی - خطرناک - روزانه - بیماری - سرعت
آخرین اخبار سرویس:

10 عادتی که پیرتان می کند

10 عادتی که پیرتان می کند