مطالب مرتبط:
سامانه ثبت نام یارانه نوزادان سال 1403 + شرایط و مدارک | راهنما refahi.ir
sabasrm.ir /خبر فوق العاده فوری و داغ| بازنشستگان حتما بخوانند/ طرح وام حمپاد ویژه بازنشستگان در سال 1403+ نحوه ثبت نام وام حمپاد
ثبت نام آنلاین لاستیک دولتی برای سال 1403 شروع شد
قیمت کلاس خصوصی ریاضی دوازدهم در سال 1403
دل بازنشستگان شاد شد | اجرای همسان سازی از خرداد 1403 | افزایش 40 درصدی حقوق بازنشستگان در خرداد 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 23:452024-05-18سياسي

1403 سال تحول در تربیت نیرو و اجرای برنامه های گفتمان ساز است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال در مجموعه فرهنگ و هنر و رسانه سال تحولی در حوزه تربیت نیرو و رویدادهای گفتمان ساز خواهیم داشت.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال در مجموعه فرهنگ و هنر و رسانه سال تحولی در حوزه تربیت نیرو و رویدادهای گفتمان ساز خواهیم داشت.

علی فرخنده شنبه شب، 29 اردیبهشت در آیین رونمایی از طرح های قرارگاه شهید آوینی خراسان جنوبی که با حضور جانشین وزیر و معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بیان کرد: در خراسان جنوبی طی دو سال گذشته بر اساس سند تحول فرهنگ ارشاد، سه راهبرد اساسی شامل گفتمان سازی، توانمندسازی و سودمندسازی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عدالت فرهنگی در متن برنامه ریزی و طرح های فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است، گفت: با توجه به اینکه خراسان جنوبی فاقد نقشه مهندسی فرهنگی بود، تدوین این سند انجام شد که به زودی به عنوان سند بالادستی در حوزه فرهنگی رونمایی می شود.

فرخنده با اشاره به برنامه های انجام شده در حوزه گفتمان سازی، اظهار کرد: استفاده از نوشتار ایرانی- اسلامی در مدارس، ابلاغ چ تدوین طرح جهاد تبیین، ترویج نماز اول وقت از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه است.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - خراسان جنوبی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - فرهنگ - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

1403 سال تحول در تربیت نیرو و اجرای برنامه های گفتمان ساز است

1403 سال تحول در تربیت نیرو و اجرای برنامه های گفتمان ساز است