مطالب مرتبط:
بایدن در قحطی غزه دست دارد
بی اعتنایی واشنگتن/ بایدن در قحطی غزه دست دارد
سعید جلیلی: کشتار غزه نگرانی نمایشی بایدن در «موضوع زن، زندگی، آزادی» را نمایان کرد/ فریاد آزادی خواهی 16 آذر 1332 دانشجویان ایرانی، امروز در دنیا مطرح می شود
بایدن و ترامپ هفتم تیر با یکدیگر مناظره می کنند
مخالفتِ حامیان آمریکایی تیک تاک با قانون بایدن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 ساعت 07:502024-05-16بين الملل

حماس چطور دست بایدن را خواند؟


قامات کاخ سفید در طول مذاکرات قاهره، بارها تلاش کردند حماس را در دوراهی «بد» و «بدتر» قرار دهند، با این حال مقاومت اسلامی فلسطین اجازه شکل گیری این معادله مخدوش را نداد.

- قامات کاخ سفید در طول مذاکرات قاهره، بارها تلاش کردند حماس را در دوراهی بد و بدتر قرار دهند، با این حال مقاومت اسلامی فلسطین اجازه شکل گیری این معادله مخدوش را نداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو سرمقاله وطن امروز به قلم حنیف غفاری است که در ادامه می توانید بخوانید: ژنرال جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در ارتباط با جریان ناموفق مذاکرات غزه در قاهره ابراز تاسف کرد و گفت: دیدارها فعلا به پایان رسیده و مذاکرات دچار بن بست شده است .

جو بایدن، رییس جمهور آمریکا بلافاصله پس از اظهارات کربی، مدعی شد اگر اسرای صهیونیست فورا آزاد شوند، آتش بس همین فردا در دسترس است.

تجمیع مواضع سران آمریکا در قبال مذاکرات قاهره، ما را به سوی یک گزاره رهنمون می سازد: آمریکا در شکست مذاکرات غزه دست داشته است.

کاخ سفید اصرار دارد خود را به عنوان یک واسطه گر در مذاکرات غزه نشان دهد تا از این طریق، تاکتیک تفکیک ظاهری بازی خود از تل آویو را عملیاتی سازد! حتی در مواردی مقامات وزارت خارجه آمریکا در کسوت مجریان اخبار تلویزیونی صرفا روایتگر مذاکرات قاهره و دوحه بوده اند؛ گویا آنها


برچسب ها: مقاومت اسلامی فلسطین - مذاکرات - مقاومت اسلامی - شورای امنیت ملی آمریکا - قاهره - آمریکا - رییس جمهور آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

حماس چطور دست بایدن را خواند؟

حماس چطور دست بایدن را خواند؟