مطالب مرتبط:
جمهوری اسلامی در دفاع از اسلام، انقلاب و ایران با هیچ کس شوخی ندارد
حمایت ریاست جمهوری از توسعه کشت گلخانه ای آکواپونیک
جمهوری اسلامی در مواجهه با دست اندازی های دیگران منطق دارد
استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران (استخدام جدید)
انتقاد یک مرجع تقلید به مجلس؛ صلاح است روز تعطیلی دشمن، در جمهوری اسلامی هم تعطیل شود، غلبه فرهنگی نیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 09:352024-05-18سياسي

سردار قریشی: جمهوری اسلامی در حمایت از مردمش با کسی شوخی ندارد


جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پس از عملیات وعده صادق اثبات شد جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان، آرمان هایش و مردمش با کسی شوخی ندارد.

- جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پس از عملیات وعده صادق اثبات شد جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان، آرمان هایش و مردمش با کسی شوخی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم قریشی در ابتدای مراسم اختتامیه جام رسانه امید با یادآوری شرایط ایران پیش از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در آن زمان غرب و به ویژه آمریکا، ایران را در نهایت وابستگی نگه داشته بودند و این امام راحل بود که جامعه را به سمت استقلال و خودکفایی و خوداتکایی حرکت داد.

وی افزود: انقلاب اسلامی و امام راحل این باور را در مردم به وجود آوردند که بدون دخالت شرق و غرب به سمت رشد و ترقی حرکت کنند و کشور را توسعه دهند.

البته در این مسیر شاهد همکاری و همراهی شوروی سابق و کشورهای غربی همچون آمریکا، فرانسه و انگلیس و دیگر کشورها علیه جمهوری اسلامی در جریان جنگ تحمیلی بودیم اما در نهایت به نتیجه ای نرسیدند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری واگذاری و ازدست رفتن بخش هایی از خاک ایران در دوران حکومت قاجار و پهلوی، اظهار کرد: باوجود حمایت همه جانبه قدرت های دنیا از صدام اما با رهبری و مدیریت امام راحل نه تنها یک وجب از خاک خود را


برچسب ها: رییس سازمان بسیج مستضعفین - جانشین رییس سازمان بسیج - سازمان بسیج مستضعفین - جمهوری اسلامی - اسلامی - رییس سازمان بسیج - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

سردار قریشی: جمهوری اسلامی در حمایت از مردمش با کسی شوخی ندارد

سردار قریشی: جمهوری اسلامی در حمایت از مردمش با کسی شوخی ندارد