مطالب مرتبط:
نامه ضد مهاجرتی وزرای کشور اتحادیه اروپا
بورل: اتحادیه اروپا، تایوان را به رسمیت نمی شناسد
اتحادیه اروپا، تایوان را به رسمیت نمی شناسد
اذعان اتحادیه اروپا به تلاش برای از سرگیری اجرای برجام
سنگ بنای اتحادیه اروپا در سال 1951 با تاسیس جامعه زغال و فولاد اروپا زده شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 16:352024-05-18بين الملل

نامه ضدمهاجرتی وزرای کشور اتحادیه اروپا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه فوکوس آلمان، در ابتدای هفته جاری کشور های اتحادیه اروپا به قوانین سختگیرانه تر در مورد قانون پناهندگی رأی دادند، - وزرای کشور 19 عضو اتحادیه اروپا در نامه ای به کمیسر امور داخلی اتحادیه اروپا خواستار سختگیری بیشتر برای جلوگیری از هجوم مهاجران به این منطقه شدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه فوکوس آلمان، در ابتدای هفته جاری کشور های اتحادیه اروپا به قوانین سختگیرانه تر در مورد قانون پناهندگی رأی دادند، ظاهراً این طرح ها برای برخی اعضای این اتحادیه کافی نیست، زیرا آن ها خواستار سختگیری بیشتر علیه پناهجویان هستند.

به این ترتیب 19 وزیر کشور از کشور های اتحادیه اروپا در نامه ای به ایلوا یوهانسون، کمیسر امور مهاجرت اتحادیه اروپا خواستار توقف مهاجرت به زعم خود غیرقانونی به اتحادیه اروپا شدند، با این حال، گفته می شود که نانسی فایزر، وزیر کشور آلمان در این امر دخالتی ندارد.

در این نامه، هر وزیر کشور این ایده را مطرح کرد که اتحادیه اروپا باید تمرکز خود را از مدیریت مهاجرت غیرقانونی به حمایت از پناهندگان و جوامع میزبان در مناطق مبدأ تغییر دهد، این بدان معناست که مهاجران حتی نباید راه خود را به اروپا برسانند، بلکه باید در کشور شریکی بمانند که ا


برچسب ها: اتحادیه اروپا - اتحادیه - اروپا - کشور - خواستار - وزرای کشور - مهاجرت
آخرین اخبار سرویس:

نامه ضدمهاجرتی وزرای کشور اتحادیه اروپا

نامه ضدمهاجرتی وزرای کشور اتحادیه اروپا