مطالب مرتبط:
 50 لکوموتیو متوقف به مزایده گذاشته می شود/ احیای خطوط متوقف با مشارکت مردم
واگذاری 50 لکوموتیو متوقف شده از طریق مزایده عمومی
بانکی پور: سیر نزولی جمعیت در کل کشور متوقف شد
رسانه صهیونیستی: مذکرات آتش بس متوقف شده است
قلدری تجاری آمریکا توسعه چین را متوقف نمی کند| مقامات آمریکایی عقل خود را ازدست داده اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 10:052024-05-18اقتصادي

 50 لکوموتیو متوقف به مزایده گذاشته می شود


مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در زمینه خودکفایی در حوزه های لوکوموتیو به ویژه موتور به دستاوردهای خوبی دست یافته ایم، - مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در زمینه خودکفایی در حوزه های لوکوموتیو به ویژه موتور به دستاوردهای خوبی دست یافته ایم، گفت: بنا داریم نهضت احیای خطوط متوقف را با کمک مردم به پیش ببریم و در این راستا 50 لکوموتیو متوقف را در خرداد ماه به مزایده خواهیم گذاشت تا آنها را احیا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته امروز (شنبه) در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

سید میعاد صالحی -مدیرعامل راه آهن- در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از گلوگاه های اصلی صنعت ریلی موضوع فناوری و تکنولوژی است با این حال در چند سال گذشته شرکت های دانش بنیان داخلی رشد بسیار خوبی را داشته اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به زودی خبرهای خوبی از این حوزه خواهیم داشت، ادامه داد: در زمینه خودکفایی در حوزه های لوکوموتیو به ویژه موتور به دستاوردهای خوبی دست یافته ایم.


برچسب ها: راه آهن جمهوری اسلامی ایران - شرکت راه آهن جمهوری اسلامی - مدیرعامل شرکت راه آهن - نمایشگاه بین المللی - جمهوری اسلامی ایران - مدیرعامل - مدیرعامل راه آهن
آخرین اخبار سرویس:

 50 لکوموتیو متوقف به مزایده گذاشته می شود

 50 لکوموتیو متوقف به مزایده گذاشته می شود