مطالب مرتبط:
اردوی دانشجویی طرح ملی «فن فرهنگ» در گیلان برگزار شد
اردوی دانشجویی طرح ملی «فن فرهنگ» در رشت برگزار شد
نخستین رویداد مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای «سدید» در فارس برگزار شد
اولین گفتاورد ملی نخبگان در پهنه خلیج فارس برگزار می شود
اولین «گفتاورد ملی نخبگان» در پهنه خلیج فارس برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 17:052024-05-18دانش

اردوی دانشجویی طرح ملی «راه بلد» در فارس برگزار شد


به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان فارس، اردوی دانشجویی اولین دوره طرح ملی «راه بلد» با هدف بازدید دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از پروژه های کارآفرینانه و ارزش آفرین امروز، - ایسنا/فارس به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان فارس، اردوی دانشجویی اولین دوره طرح ملی راه بلد با هدف بازدید دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از پروژه های کارآفرینانه و ارزش آفرین امروز، 29 اردیبهشت ماه در شیراز برگزار شد.

  در این اردو جمعی از دانشجویان رشته کامپیوتر دانشگاه پیام نور شیراز از پارک ملی علم و فناوری صدرا واقع در شرکت صنایع الکترونیک شیراز بازدید کردند.

پارک ملی علم و فناوری صدرا در سال 1392 در شرکت صنایع الکترونیک شیراز با هدف بالندگی و شکوفایی استعداد جوانان شایسته، نخبگان و دانشگاهیان ایران اسلامی و توسعه زیست بوم نوآوری کشور شروع به کار کرده و تا به اکنون در تاسیس بیش از 450 شرکت فناور در فارس نقش آفرین بوده است.

در این بازدید توفیقی، معاون پارک علم و فناوری صدرا و خردمند، نماینده استانداری فارس در امور دانش بنیان ها به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه ورود به پارک های علم و فناوری و ایده پردازی و توسعه ایده های دانش بنیان و زیست بوم نوآوری در کارگاه آموزشی راه بلد پرداختند.


برچسب ها: شرکت صنایع الکترونیک شیراز - دانشجویان - دانشگاه - اردوی دانشجویی - سازمان دانشجویان - صنایع الکترونیک - دانشجویی
آخرین اخبار سرویس:

اردوی دانشجویی طرح ملی «راه بلد» در فارس برگزار شد

اردوی دانشجویی طرح ملی «راه بلد» در فارس برگزار شد