مطالب مرتبط:
هماهنگی و اجماع همه بخش ها موفقیت «وعده صادق» را رقم زد
عملیات وعده صادق اقتدار ایران را نشان داد
محسن رضایی درباره جزییات عملیات وعده صادق چه گفت؟ + فیلم
روایت محسن رضایی از عملیات وعده صادق/اقتدار امروز کشور مدیون سلحشوری رزمندگان است
سردار سلامی: عملیات«وعده صادق»، تحسین جهانیان را برانگیخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 14:152024-05-17سياسي

وعده صادق موجب خاری دشمنان و عزت ما در دنیا شد


ما در راه اعتلای انقلاب خرمشهرهای زیادی پیش رو داریم و وعده صادق یک نمونه آن بود که موجب خاری و استیصال دشمنان و عزت ما در دنیا شد.

- ایسنا/گلستان خطیب جمعه گرگان گفت: ما در راه اعتلای انقلاب خرمشهرهای زیادی پیش رو داریم و وعده صادق یک نمونه آن بود که موجب خاری و استیصال دشمنان و عزت ما در دنیا شد.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان اظهار کرد: زیارت امام رضا (ع) باید همراه با درس گرفتن از سیره زندگی این امام بزرگوار باشد تا موجب سعادتمندی و رستگاری ما شود.

وی بیان کرد: حضرت محمد (ص) فرموده است فردای قیامت نزدیک ترین افراد به من کسی است که با دیگران و به ویژه خانواده خود نیکوترین رفتار را داشته باشد و من از همه شما نسبت به خانواده ام مهربان تر هستم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: اگر چه امام رضا (ع) را در ظاهر ولیعهد نامیده بودند اما این مقام ها کوچکترین اثری در رفتار و منش او نگذاشته بود.

به طوریکه همواره با خدمتکاران خود در یک سفره غذا تناول کرده و در پاسخ به کسانی که به او اعتراض می کردند که چرا با خدمتکاران بر یک سفره می نشینی پاسخ می داد پدر و مادر همه ما حضرت آدم و حوا بوده و همه بندگان خداوند هستیم.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - دشمنان - سید کاظم نورمفیدی - نماینده ولی فقیه - در استان گلستان - خانواده - زیارت امام رضا
آخرین اخبار سرویس:

وعده صادق موجب خاری دشمنان و عزت ما در دنیا شد

وعده صادق موجب خاری دشمنان و عزت ما در دنیا شد