مطالب مرتبط:
هزینه درمان کودکان زیر 7 سال در گیلان رایگان شد
چگونگی درمان رایگان کودکان زیر 7 سال / افزایش سطح پوشش بیمه ای دندانپزشکی
جزییاتی جدید از چگونگی درمان رایگان کودکان زیر 7 سال
درمان تب گوارشی با عسل برای کودکان بالای 2 سال (فیلم)
فیلم| اجرای طرح ارائه خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر هفت سال در مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 19:502024-05-18پزشكي

درمان کودکان زیر 7 سال در گیلان رایگان شد


به دنبال اقدامات دولت سیزدهم در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از این پس درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان 120 تختخوابی دولتی استان گیلان به طور کامل رایگان خواهد بود.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رایگان شدن هزینه های درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان 120 تختخوابی دولتی استان گیلان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمدتقی آشوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به یکی از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: رایگان شدن هزینه های درمان کودکان زیر 7 سال در 23 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کشور و بیمارستان های جنرال دولتی از اقدامات ارزشمند انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از رایگان شدن هزینه های درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان 120 تختخوابی دولتی استان گیلان خبر داد و بیان کرد: در مجموع 365 تخت ویژه کودکان در کل استان داریم که در تمام بیمارستان های دولتی، هزینه های بستری و درمان کودکان زیر 7 سال، رایگان خواهد بود اما نسخه تجویز شده برای ترخیص و منزل را باید خودشان تهیه کنند.

آشوبی با بیان اینکه گیلان جز معدود استان های برخوردار از بیمارستان فوق تخصصی کودکان است که درمان رایگان بیماران در این بیمارستان و دیگر بیمارستان ها در دستور کار است ادامه داد: در این بیمارستان ها هزینه درمان ک


برچسب ها: بیمارستان - دانشگاه علوم پزشکی گیلان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - هزینه های درمان - کودکان - دانشگاه علوم پزشکی - استان گیلان
آخرین اخبار سرویس:

درمان کودکان زیر 7 سال در گیلان رایگان شد

درمان کودکان زیر 7 سال در گیلان رایگان شد