مطالب مرتبط:
امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق سیل زده استان خراسان رضوی/ پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کسب و کار های آسیب دیده
استاندار: استان مرکزی رتبه نخست بهبود کسب و کار کشور را کسب کرد
کسب رتبه نخست بهبود کسب و کار کشور توسط استان مرکزی
استان کرمانشاه 6 بار لرزید
شورای نهادهای حوزوی استان هرمزگان برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 16:002024-05-18سياسي

کار بزرگی در زمینه مولدسازی در استان درحال انجام است


استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: کار بزرگی در حوزه مولدسازی در استان در حال انجام است که به روزهای پایانی خود رسیده و به زودی خبر خوبی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: کار بزرگی در حوزه مولدسازی در استان در حال انجام است که به روزهای پایانی خود رسیده و به زودی خبر خوبی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

مالک رحمتی روز شنبه 29 اردیبهشت ماه در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، افزود: آمار و ارقام فقط برای خواندن نیست، بلکه برای برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات کلان است و باید معتبر و قابل اتکا باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در نگاه تحولی دولت سیزدهم، تدوین برنامه شرط لازم کار است، اما کافی نیست و آن چه مهم است، عملیاتی شدن برنامه هاست، افزود: فرصت کاری در استان ما محدود است و هفت الی هشت ماه می توان کار کرد و پس از آن شرایط اقلیمی اجازه فعالیت نخواهد داد؛ بنابراین مدیران با یک همت بلند و فعالیت جهادی شبانه روزی برنامه هایی را که نوشته و تصویب شده اند را به مرحله اجرا برسانند.

رحمتی ادامه داد: همه ادارات کل و سازمان ها برنامه های سال جاری خود را در حضور رسانه ها اطلاع رسانی کنند تا هم مردم در جریان امر قرار گیرند و هم تعهدی برای دستگاه های اج


برچسب ها: استاندار آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی - استان - آذربایجان - روزهای پایانی - برنامه - استاندار
آخرین اخبار سرویس:

کار بزرگی در زمینه مولدسازی در استان درحال انجام است

کار بزرگی در زمینه مولدسازی در استان درحال انجام است