مطالب مرتبط:
سد کلان ملایر سرریز شد+ فیلم
سد کلان ملایر سرریز کرد
سد کلان ملایر سریز کرد + فیلم
سد کلان ملایر سریز کرد
سد البرز مازندران سرریز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 18:552024-05-18اقتصادي

سد کلان ملایر سرریز کرد


سلمان اسماعیلی با بیان اینکه با سرریز شدن سد کلان، پس از مدت ها آب در رودخانه های این منطقه جاری شد، افزود: امسال 12 درصد بیشتر از بارش دراز مدت و 54 درصد بیشتر از بارش های سال گذشته شاهد نزولات آسمانی بودیم.

-  مدیرعامل آب منطقه ای استان همدان از سرریز سد کلان ملایر خبر داد و گفت: سد کلان ملایر بزرگ ترین سد استان همدان، سرریز کرد.

رضا اخلاص مند شنبه، 29 اردیبهشت در آیین شکرگذاری سرریز سد کلان ملایر، با اشاره به وضعیت خوب منابع آبی استان باتوجه به بارندگی های اخیر، گفت: در مجموع 387 میلی متر متوسط بارندگی استان از شروع سال آبی هستیم که نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد و نسبت به دراز مدت 16 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بارش های خوب امسال موجب آبگیری خوب سدهای استان شده و سد کلان ملایر به عنوان بزرگترین سد استان، با حجم 45 میلیون مترمکعب ذخیره است که در حال سرریز شدن است.

وی با بیان اینکه 440 لیتر در ثانیه آب برای مصرف شرب شهر ملایر به صورت مستمر روزانه تحویل تصفیه خانه سد کلان می شود، گفت: از ابتدای سال آبی تا به امروز آورد سد بالای 20 میلیون مترمکعب بوده که حدود هفت میلیون و 500 هزار مترمکعب آن برای شرب شهر ملایر تامین شده است.

اخلاص مند با بیان اینکه کنترل و حفاظت از حوزه دریاچه سد کلان به صورت مستمر پایش و نگهبانی و اخطارهای مداوم انجا


برچسب ها: سد کلان - استان - سرریز - ملایر - کلان - استان همدان - درصد
آخرین اخبار سرویس:

سد کلان ملایر سرریز کرد

سد کلان ملایر سرریز کرد