مطالب مرتبط:
رشد نقدینگی تا 23 فروردین به 23.6 درصد رسید
استخراج در بزرگترین معدن خاک نسوز غرب کشور 25 درصد رشد داشته است
مشارکت خیران زنجان در طرح اکرام ایتام و محسنین 45 درصد رشد یافت
پرسپولیس 500میلیون بیشتر از استقلال می داد/ حاضر بودند 60 درصد قرارداد 2 ساله را ابتدای کار بدهند!
درصد افزایش هزینه ساخت و ساز در سال 1403 نسبت به 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 12:502024-05-18اقتصادي

رشد 183 درصد فعالیت های عمران شهری در یزد


رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به رشد 183 درصدی فعالیتهای عمرانی در شهر یزد طی سال گذشته، گفت: امسال نیز 700 میلیارد تومان اعتبار جهت آزادسازی و تملک اراضی تخصیص یافته است.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به رشد 183 درصدی فعالیتهای عمرانی در شهر یزد طی سال گذشته، گفت: امسال نیز 700 میلیارد تومان اعتبار جهت آزادسازی و تملک اراضی تخصیص یافته است.

عزیزالله سیفی امروز شنبه 29 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته ارتباطات، به نقش شوراهای شهر و روستا در جامعه اشاره و عنوان کرد: شورای ششم شهر یزد مفتخر است که شهردار یزد را بدون حتی یک روز تاخیر انتخاب و معرفی کرد.

وی افزود: خوشبختانه شورای ششم یزد با کمترین چالش و اختلاف نظر در حال فعالیت است و یک انسجام و هماهنگی خوبی را در آن شاهدیم به طوری که زبانزد برخی شوراهای اسلامی در کشور است.

سیفی گفت: البته اختلاف دیدگاه‎ها برای رسیدن به بهترین تصمیم در شورا وجود دارد ولی پس از بحث و مشورت اعضای شورا، در نهایت منجر تصمیم واحد و وحدت رویه در اقدامات می شود.

وی متذکر شد: خوشبختانه شورای شهر یزد در سال گذشته به عنوان یکی از شوراهای برتر استان یزد انتخاب و از دست استاندار یزد لوح تقدیر دریافت کرد.


برچسب ها: رییس شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی شهر یزد - شهر یزد - شورای اسلامی شهر - میلیارد تومان - فعالیت - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

رشد 183 درصد فعالیت های عمران شهری در یزد

رشد 183 درصد فعالیت های عمران شهری در یزد