مطالب مرتبط:
گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد ایمیدرو و ایدرو بررسی شد
بررسی دخل و خرج موسسات تولید محتوا در شبکه نمایش خانگی
بررسی پرونده ثبت جهانی مسجد جامع ساوه از سوی گروه ارزیاب یونسکو
بررسی دخل و خرج موسسات تولید محتوا در شبکه نمایش خانگی
صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: رهبری تولید و استفاده از سلاح هسته ای را حرام اعلام کرده اند/ وزارت خارجه باید جایگاه ایران در جامعه جهانی را ارتقا دهد/ بدون مذاکره با طرف مقابل، تحریم ها برداشته نخواهند شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 15:052024-05-15سياسي

بررسی تاثیر عملکرد لجستیک سبز و زیرساخت فناوری بر تولید در کلاس جهانی


مطالعات پژوهشگران نشان داده است، عملکرد لجستیک سبز و زیرساخت فناوری بر تولید در کلاس جهانی با نقش میانجی کیفیت خدمات و عملکرد سازمانی تاثیر معناداری دارد.

- مطالعات پژوهشگران نشان داده است، عملکرد لجستیک سبز و زیرساخت فناوری بر تولید در کلاس جهانی با نقش میانجی کیفیت خدمات و عملکرد سازمانی تاثیر معناداری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیزدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و چالش ها و راهکارهای تحول کشور بر اساس سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد.

در این کنفرانس حسن فارسیجانی، دانشیار دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی، ندا جلالیون از دانشگاه یو تی ام مالزی و رضوانه گودرزی، کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی مقاله ای با عنوان بررسی تاثیر عملکرد لجستیک سبز و زیرساخت های تکنولوژیکی بر تولید در کلاس جهانی و تحقق پیشرفت ارائه کردند.

در این مقاله آمده است؛ در حال حاضر پیوستن کشور ما به عنوان روند جهانی شدن تولید و صنعت اجتناب ناپذیر است و تنها راهی که برای کشور ما باقی می ماند تقویت صنایع خود از دو بعد است.

بعد اول کلان اقتصادی و تصمیم گیری های کلان و بعد دوم خرد و سیاست های داخلی صنایع که بعد کلان آن سیاست های داخلی شرکت هاست.


برچسب ها: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت - عملکرد - الگوی اسلامی ایرانی - دانشگاه شهید بهشتی - زیرساخت - الگوی اسلامی - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تاثیر عملکرد لجستیک سبز و زیرساخت فناوری بر تولید در کلاس جهانی

بررسی تاثیر عملکرد لجستیک سبز و زیرساخت فناوری بر تولید در کلاس جهانی