مطالب مرتبط:
مدیرعامل بانک رفاه کارگران: روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد
روابط عمومی در هر مجموعه ای، ویترین آن سازمان است
فیلم | نیاز به بازاندیشی و دگردیسی کارکرد روابط عمومی ها داریم
روابط عمومی پتروشیمی پارس برای دومین بارِ متوالی رتبه برترِ روابط عمومی های استان بوشهر را کسب کرد
نقش بی بدیل روابط عمومی ها در تحقق راهبرد جهش تولید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 10:352024-05-18سياسي

روابط عمومی پیوند دهنده درون سازمان با بیرون سازمان است


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان روابط عمومی ها را پیوند دهنده درون سازمان با بیرون سازمان دانست و گفت:اگر ارتباط خوب باشد باعث شکوفایی یک نهاد و حکومت می شود.

- ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان روابط عمومی ها را پیوند دهنده درون سازمان با بیرون سازمان دانست و گفت:اگر ارتباط خوب باشد باعث شکوفایی یک نهاد و حکومت می شود.

سردار محمدعلی نظری صبح امروز 29 اردیبهشت ماه در گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه ها و فعالان فضای مجازی سپاه و بسیج استان کرمان اظهار کرد: در یک سال گذشته شما مقابله خوبی با عملیات روانی دشمن انجام دادید هرچند تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز سپاه نقطه توجه دشمن است، باید خبرها و اقدامات آن به همه دنیا مخابره شود که رسانه های استان کرمان این مهم را به نحو احسن انجام دادند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: دشمن به دنبال ناچیز و کم جلوه دادن عملیات وعده صادق بود اما با اطلاع رسانی های به موقع روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقشه آنها نقش برآب شد.

وی از اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در جهان سخن به میان آورد و تصریح کرد: روابط عمومی در اولویت همه کشورهاست و ضریب دادن به اقدامات صورت گرفته، توسط روابط عمومی انجام می شود لذا وظیفه آنها بسی


برچسب ها: فرمانده سپاه ثارالله - سپاه ثارالله استان کرمان - روابط عمومی - استان کرمان - سازمان - سپاه ثارالله - فرمانده سپاه
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی پیوند دهنده درون سازمان با بیرون سازمان است

روابط عمومی پیوند دهنده درون سازمان با بیرون سازمان است