مطالب مرتبط:
160 الواح هخامنشی استردادی از آمریکا رونمایی شد
الواح هخامنشی استردادی از آمریکا در موزه ملی به نمایش گذاشته شد
رونمایی از الواح هخامنشی
الواح هخامنشی رونمایی شد + عکس
رونمایی از گِل نوشته های (الواح) هخامنشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 17:452024-05-18سياسي

160 الواح هخامنشی استردادی از آمریکا رونمایی شد


همزمان با فرا رسیدن 29 اردیبهشت روز جهانی موزه ها، تعدادی از الواح هخامنشی استردادی از آمریکا، با حضور و دستور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در محل سالن ایران باستان موزه ملی ایران رونمایی شد.

- مدیر موزه ملی ایران گفت: الواح هخامنشی در قالب نمایشگاه برای بازدید عموم در محل موزه ملی ایران قابل بازدید است و علاقه مندان تا پایان تیرماه برای بازدید از این الواح می توانند به محل موزه ملی ایران مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، همزمان با فرا رسیدن 29 اردیبهشت روز جهانی موزه ها، تعدادی از الواح هخامنشی استردادی از آمریکا، با حضور و دستور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در محل سالن ایران باستان موزه ملی ایران رونمایی شد.

در این مراسم که جمعی از سفرا و مسئولان نمایندگی های سیاسی کشورهای خارجی، علی طلوعی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، مریم جلالی معاون صنایع دستی کشور، سردار مهری فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، جبرییل نوکنده مدیر موزه ملی ایران و جمعی از مدیران و فعالان و پیشکسوتان حوزه موزه داری کشور نیز حضور داشتند، گزیده ای از الواح هخامنشی رونمایی شد.

جبرییل نوکنده؛ مدیر موزه ملی ایران، در حاشیه مراسم رونمایی از الواح هخامنشی گفت:  160 لوح هخامنشی به عنوان گزیده 3500 لوح


برچسب ها: موزه ملی ایران - الواح هخامنشی - موزه ملی - ایران - معاون میراث فرهنگی - موزه - هخامنشی
آخرین اخبار سرویس:

160 الواح هخامنشی استردادی از آمریکا رونمایی شد

160 الواح هخامنشی استردادی از آمریکا رونمایی شد