مطالب مرتبط:
مسئولان به جای برقراری عدالت آموزشی، با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار به دانش آموزان یاد می دهد
معاون وزیر راه و شهرسازی: 260 هزار خانه در دولت سیزدهم نوسازی شد
گرانی کرایه تاکسی های آنلاین در راه است؟
سیل راه چهار روستای قلعه گنج را مسدود کرد
خسارت 1500 میلیارد تومانی سیل به راه های کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1403 ساعت 18:152024-04-19سياسي

شهدا چراغ راه آیندگان هستند


ایسنا/لرستان رییس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: شهدا چراغ راه آیندگان هستند.

عزت الله سپهوند در حاشیه دیدار با خانواده شهید سید عباس صالحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز به اتفاق جمعی از دانشگاهیان پیام نور لرستان توفیقی حاصل شد که خدمت خانواده شهید صالحی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: برکتی که از این دیدار حاصل می شود توشه راهمان باشد که بتوانیم بهتر به جامعه دانشگاهیان استان خدمت کنیم.

رییس دانشگاه پیام نور لرستان اضافه کرد: یک دین این خانواده بر گردن تک تک مردم ایران دارند و ایران هم مردمی دارد که قدردان هستند و خود را مدیون خون این شهیدان می دانند.

سپهوند بیان کرد: غیرت همرزمان شهید صالحی روزبهانی تا به جایی بود که با تحقق وعده صادق مقام معظم رهبری سیلی محکمی را به نشانه انتقام خون شهدا بزرگ رقم زدند و جهان معاصر را فضای متفاوتی قبل از این حمله صادق کردند.

وی شهدا را چراغ راه آیندگان دانست و خاطرنشان کرد: همه ما می توانیم با تداوم حرکت آنان به قله های سعادت و کمال دست یافته و مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار کنیم.

رییس دانشگاه پیام نور لرستان بیان کرد: این ها به برکت خون شهدا در تراز شهید صالحی و همرزمان به عنوان مدافعین حرم و حریم هست و امروز کمترین کاری که می توانستیم بکنیم این بود که برای قدردانی از این خانواده بزرگ


برچسب ها: دانشگاه پیام نور لرستان - رییس دانشگاه پیام نور - دانشگاه پیام نور - دانشگاه - لرستان - رییس دانشگاه - پیام نور
آخرین اخبار سرویس:

شهدا چراغ راه آیندگان هستند

شهدا چراغ راه آیندگان هستند