مطالب مرتبط:
مومنی، اقتصاددان: 40 درصد مردم در آستانه فرو غلتیدن به زیر خط فقر هستند
تلاش دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات و دوری از انقلاب بی فایده است
منوچهر متکی: نگاه تمام کشورها به انتخابات ایران است/ انتخابات سوغات امام به مردم بود/ حضور در انتخابات تکلیف ملی است/ در دوران پهلوی، شرکت مردم در انتخابات فرمایشی بود و آنان حق انتخاب نداشتند؛ افرادی که از قبل مشخص شده بودند، نامشان از صندوق بیرون می آمد
برگزاری انتخابات سالم و پرشور، بزرگترین تکلیف مردم و مسئولان در قبال انقلاب است
برگزاری انتخابات سالم و پرشور، بزرگترین تکلیف مردم و مسئولان در قبال انقلاب است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 15:152024-02-02سياسي

هر شخصی در آستانه انتخابات مردم را ناامید کند خائن است


امام جمعه قلعه رییسی با اشاره به لزوم پرهیز از ناامید کردن مردم گفت: هر شخصی در آستانه انتخابات مردم را ناامید کند خائن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه امام جمعه قلعه رییسی در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: 12 بهمن سالروز آغاز احیاء ملت ایران و بازیابی قدرت ایمانی خود برای  غلبه حق بر باطل و ایمان بر کفر و الله بر طاغوت بود.

وی گفت: این تحول و انقلاب در ایران چگونه رخ داد؟ آیا صرفا با تغییر در رژیم و نظام حاکمیتی و رفتن یک دیکتاتور به یکباره ملت ایران هم دچار تغییر شدند و اهل ایمان و دشمن طاغوت شدند؟جواب این سوال را باید از کسی بشنویم که خود معمار کبیر انقلاب و الهام بخش این حادثه بزرگ تاریخی بود.

وی افزود: انقلاب درونی این ملت موجب شد که این انقلاب پیدا شد و همان انقلاب درونی آن ها و شناخت آن ها از اسلام و توجه آن ها به خدای تبارک و تعالی موجب شد که در تمام این دوره ای که ما در آن هستیم، از اوّلی که قیام شد و بعد به انقلاب مبدل شد و بعد پیروز شد و تا الآن، روز به روز حضور ملت و تعهد ملت رو به افزایش است.

حیدرخواه خاطرنشان کرد: باید پیروزی را از انقلاب درونی مردم جستجو کنیم و تا این معنا حاصل نشود، انقلاب ها یک انقلابهای تحویل قدرت از یک قدرت  به قدرت دیگ


برچسب ها: انقلاب - به گزارش خبرگزاری فارس - قلعه رییسی - ناامید - امام جمعه - ملت ایران - خطبه های نماز جمعه
آخرین اخبار سرویس:

هر شخصی در آستانه انتخابات مردم را ناامید کند خائن است

هر شخصی در آستانه انتخابات مردم را ناامید کند خائن است