مطالب مرتبط:
همزمان با ایام دهه فجر؛ اجرای بیش از 1500 برنامه ورزشی در استان تهران
اجرای بیش از 300 برنامه به مناسبت دهه فجر در فیروزه
اجرای 46 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در مساجد گیلان
اجرای 300 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در کاشان
اجرای 18 هزار برنامه برای دهه فجر خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 19:052024-01-31سياسي

اجرای 28 عنوان برنامه دهه فجر در دنا


فرمانده سپاه دنا برنامه های دهه فجر شهرستان دنا را در قالب 28 برنامه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه دنا با اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه دنا صورت گرفت.

صادق عرفانی مقام فرمانده سپاه ناحیه دنا ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر یادآور بصیرت و بشارت منسجم، فهیم، خدا جوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دور اندیش و شجاع در رویارویی با استبداد شاهنشاهی با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام موجب احیای دین ومعارف الهی در سرزمین ایران اسلامی شود.

  بهار فجر انقلاب مقدمه ای برای بهاری ترین روزی درخشان که بر صحیفه  شب تار وطولانی، مهر پایان خواهد زد و در واقع گشاینده در های فتح و پیروزی بر روی ملت بزرگ ایران بود که با رهبری پیامبر گونه امام (ره) استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

  این فرمانده گفت: به مناسبت دهه فجر ستاد بزرگداشت دهه فجر در سپاه شهرستان دنا تشکیل شده و برنامه های متعدد و متنوعی در دستور کار جهت اجرا قرار داده شده است که 28عنوان برنامه با 130ریز برنامه را در سطح شهرستان پیش بینی کرده ایم و جهت اجرا به کلیه ی رده ها تا سطح حوزه و پایگاههای بسیج ابلاغ کرده ایم.


برچسب ها: سپاه ناحیه دنا - دهه مبارک فجر - فرمانده سپاه - سپاه ناحیه - فرمانده - نشست خبری فرمانده سپاه - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 28 عنوان برنامه دهه فجر در دنا

اجرای 28 عنوان برنامه دهه فجر در دنا