مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:502023-12-31اقتصادي

کشف دوباره لذت سفر


در حالی که جهان به سفر خود به سمت بهبودی از چالش های ناشی از همه گیری جهانی ادامه می دهد، سال 2023 مقطع مهمی برای صنعت گردشگری و سفر بود.

- در حالی که جهان به سفر خود به سمت بهبودی از چالش های ناشی از همه گیری جهانی ادامه می دهد، سال 2023 مقطع مهمی برای صنعت گردشگری و سفر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از برکینگ نیوز، گردشگری بین المللی سال 2023 به بیش از 90 درصد از سطح پیش از همه گیری رسید و با ویژگی های چون انعطاف پذیری، سازگاری و عزم جمعی برای کشف دوباره لذت های سفر، سال حائز اهمیتی برای سفر و گردشگری رقم خورد.

بازگشایی و بازیابی سال 2023 نقطه عطف قابل توجهی بود؛ زیرا بسیاری از کشورها با موفقیت، چالش های همه گیر COVID-19 را پشت سر گذاشتند و با احتیاط مرزهای خود را باز کردند.

دولت ها و ذینفعان گردشگری برای اجرای اقدامات مؤثر بهداشتی و ایمنی، القاء اعتماد به مسافران و نشان دادن عصر جدیدی از گردشگری مسئولانه، همکاری کردند.

ظهور سفر پایدار با افزایش آگاهی از مسائل زیست محیطی، سال 2023 شاهد افزایش شیوه های سفر پایدار و سازگار با محیط زیست بود.

مسافران به دنبال مقاصدی بودند که حفاظت را در اولویت قرار می دادند، از ابتکارات اکوتوریسم استقبال کردند و تعهد خود را برای به حداقل رساندن ردپای کربن نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دوباره لذت سفر

کشف دوباره لذت سفر