مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:002024-01-07اقتصادي

ایران خودرو هم فروش خودرو به قیمت حاشیه بازار را تکذیب کرد


این شرکت درخواست اخذ مجوز فروش تعدادی از محصولات تولیدی خود را در حاشیه بازار داشته ، اما مجوزی برای آن دریافت نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس پیرو مباحث زیادی که طی روزهای اخیر در مورد تغییر در شیوه قیمت گذاری خودرو مطرح شده بود مازیار بیگلو دبیر انجمن قطعه سازان نیز از مصوبه فروش 120 هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان،  تا پایان سال با قیمت 5 درصد زیر حاشیه بازار خبرداد.

  در ماده 6 بند (ب) این دستور العمل آمده است: به منظور کاهش قیمت خودرو در بازار مقرر شد تا وزارت صمت زمینه قانونی لازم برای فروش محصولات مازاد بر تعهدات سامانه یکپارچه نوبت دهی خودرو شرکت های ایران خودرو و سایپا در حاشیه بازار از طریق نمایندگی های 2 شرکت را به نحوی فراهم کند که این شرکت ها نسبت به افزایش تولید خودروهایی که در بازار دارای تفاوت قیمت بالاتری است به هر میزان ممکن و حداقل 60 هزار دستگاه تا پایان سال جاری اقدام و این محصولات را در حاشیه بازار و با نرخ 5 درصد کمتر از نرخ بازار به ترتیبی به فروش برسانند که تا پایان سال جاری فاصله قیمت هر یک از محصولات در بازار آزاد با قیمت مصوب به حداقل برسد.

  البته پیرو انتشار این مطلب سپهر دادجوی توکلی سخنگوی شورای رقابت اعلام کرد که به هیچ عنوان خودروساز نمی تواند به شیوه ای خارج از آنچه که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خودرو هم فروش خودرو به قیمت حاشیه بازار را تکذیب کرد

ایران خودرو هم فروش خودرو به قیمت حاشیه بازار را تکذیب کرد