مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:152023-11-25بين الملل

سخنگوی ارتش اسراییل : احتمالا حدود 215 اسیر اسراییلی در غزه حضور دارند


دورون اسپیلمن» در گفت وگو با «اسکای نیوز» اعلام کرد: مشابه روز جمعه، 13 اسیر اسراییلی دیگر در ساعت چهار امروز شنبه به وقت محلی آزاد خواهند شد و این روند تا روز چهارم آتش بس و آزادی 50 اسیر ادامه خواهد یافت.

- دورون اسپیلمن در گفت وگو با اسکای نیوز اعلام کرد: مشابه روز جمعه، 13 اسیر اسراییلی دیگر در ساعت چهار امروز شنبه به وقت محلی آزاد خواهند شد و این روند تا روز چهارم آتش بس و آزادی 50 اسیر ادامه خواهد یافت.

سخنگوی ارتش اسراییل از باقی ماندن 215 اسیر اسراییل در نوار غزه و مرگ احتمالی برخی از آنها سخن گفت   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دورون اسپیلمن در گفت وگو با اسکای نیوز اعلام کرد: مشابه روز جمعه، 13 اسیر اسراییلی دیگر در ساعت چهار امروز شنبه به وقت محلی آزاد خواهند شد و این روند تا روز چهارم آتش بس و آزادی 50 اسیر ادامه خواهد یافت.

  وی درباره سرنوشت بقیه اسرای اسراییل نیز گفت: احتمالا حدود 215 اسیر دیگر در غزه حضور دارند که ممکن است بعضی از آنها فوت کرده باشند.

  پیشتر، ابوعبیده سخنگوی گردان قسام از کشته شدن 50 اسیر صهیونیست در نتیجه بمباران غزه توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

  در بخش دیگری از مصاحبه با اسکای نیوز ، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره آینده جنگ غزه بعد از آتش بس موقت نیز بدون توجه به اینکه تل آویو مجبور شد تا به جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی ارتش اسراییل : احتمالا حدود 215 اسیر اسراییلی در غزه حضور دارند

سخنگوی ارتش اسراییل : احتمالا حدود 215 اسیر اسراییلی در غزه حضور دارند