مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:202023-11-28اقتصادي

لیزینگ پیکاپ الکتریکی در آمریکا مهیا شد


یک شرکت خودروسازی آمریکایی، روز دوشنبه از راه اندازی لیزینگ وانت برقی R1T خود برای مشتریان در ایالت های منتخب ایالات متحده خبر داد.

- یک شرکت خودروسازی آمریکایی، روز دوشنبه از راه اندازی لیزینگ وانت برقی R1T خود برای مشتریان در ایالت های منتخب ایالات متحده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گزینه که در ایالت هایی از جمله کالیفرنیا، نیویورک، فلوریدا و تگزاس در دسترس قرار گرفته است، چند روز پیش از عرضه سایبرتراک تسلا که با R1T رقابت می کند، ارائه می شود.

اعتبار مالیاتی 7500 دلاری فدرال برای خرید خودروهای برقی برای مشتریانی که ترجیح می دهند اجاره کنند، اعمال می شود و تقاضا را افزایش می دهد.

ریویان، اوایل این ماه، پیش بینی تولید خود را 2000 دستگاه برای کل سال افزایش داد و به 54 هزار دستگاه افزایش داد که دلیل آن تقاضای پایدار بود.

نرخ های بهره بالا بر تقاضای خودروهای برقی تأثیر گذاشته است و تسلا در اوایل سال جاری جنگ قیمتی را برای بهبود فروش و تصاحب سهم بیشتری از بازار به راه انداخت.

طبق گزارش رویترز، سخنگوی این شرکت گفت که این شرکت قصد دارد برنامه لیزینگ خود را گسترش دهد تا مدل ها و مناطق دیگر را در طول زمان در بر بگیرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیزینگ پیکاپ الکتریکی در آمریکا مهیا شد

لیزینگ پیکاپ الکتریکی در آمریکا مهیا شد