مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-06اقتصادي

سرمایه گذاری برای پالایشگاه آناهیتا 15 برابر بودجه سالانه کرمانشاه است


تفاهم نامه مبارکی با چهار رکن ملی؛ صندوق توسعه ملی، بانک سپه، وزارت نفت و قرارگاه خاتم الانبیا درخصوص پالایشگاه آناهیتا به امضا رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران، سخن خود را با یک خبر خوش آغاز کرد.

وی با یادآوری مصوبات سفر پرخیر برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در سال 90، اظهار کرد: قسمت مهمی از مصوبات سفر پیگیری و محقق شده، اما متأسفانه بعضی از طرح های راهبردی سفر معظم له با اهتمام و جدیت پیگیری نشده است.

استاندار کرمانشاه توازن و تعادل در پیشروی جامعه ایرانی را از دغدغه های مقام معظم راهبری دانست و تصریح کرد: توجه معظم له به نقاط مختلف کشور مبتنی بر نگاه راهبردی است.

وی اشاره ای به تحقق برخی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری از جمله سامانه گرمسیری داشت و گفت: قسمت غرب استان از آب این سامانه در ابعاد مختلف کشاورزی و.

متنعم شده است.

مسکوت ماندن 12 ساله پروژه آناهیتا از مصوبات مقام معظم رهبری، از دیگر اشارات صحرایی بود که در این رابطه، تصریح کرد: این پروژه تأخیر زیان باری در این ایام پشت سرگذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری مستمر جمعی از مسوولان استانی دوشنبه همین هفته تفاهم نامه مبارکی برای پالایشگاه آناهیتا با چهار رکن ملی؛ صندوق توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری برای پالایشگاه آناهیتا 15 برابر بودجه سالانه کرمانشاه است

سرمایه گذاری برای پالایشگاه آناهیتا 15 برابر بودجه سالانه کرمانشاه است