مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-19سياسي

نماینده ولی فقیه در سمنان: مسیر معرفی ارزش ها به جوانان بازطراحی شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: باید مسیر معرفی ارزش ها به جوانان را بازطراحی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان صبح امروز در همایش وحدت حوزه و دانشگاه در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به فرازی از زیارت نامه آن حضرت اشاره کرد و گفت: در زیارت نامه حضرت صدیقه طاهره (س) می خوانیم السَّلامُ عَلَیک أَیتُهَا الْمُحَدَّثَهُ الْعَلِیمَهُ سلام بر تو ای هم سخن ملائکه و ای بسیار دانا.

امام جمعه سمنان افزود: امام جعفرصادق (ع) فرمودند پس از رحلت پیامبر اکرم (ص)، جبرییل بر فاطمه (س) وارد می شد و اخباری از آینده به ایشان منتقل می کرد و امیرالمؤمنین علی (ع) آن را نگارش می کرد که به عنوان مصحف فاطمی معروف است.

مطیعی با تبیین وجه تسمیه حضرت فاطمه زهرا (س) به فاطمه گفت: آن حضرت از این جهت به فاطمه نام گرفتند که از هر جهلی بریده و بازداشته شده اند، یعنی علم با ایشان همراه شده است.

حضرت فاطمه (س) از علمی عظیم و بی نظیر برخوردار بودند وی با بیان اینکه از اول تا آخر خلقت، احدی جز امام علی (ع) شایسته و هم کفو حضرت زهرا (س) نبوده است، عنوان کرد: حضرت صدیقه طاهره (س) از علمی عظیم و بی نظیر نسبت به خداوند متعال برخوردار بودند که ما از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سمنان: مسیر معرفی ارزش ها به جوانان بازطراحی شود

نماینده ولی فقیه در سمنان: مسیر معرفی ارزش ها به جوانان بازطراحی شود