مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-06سياسي

از تحقق وعده 12 ساله آناهیتا تا احتمال انحلال شورای شهر کرمانشاه


نشست خبری امروز استاندار کرمانشاه با خبرهای خوبی برای مردم استان همراه بود که مهمترین آن تعیین تکلیف پروژه پالایشگاه آناهیتا و احیای این پروژه بعد از 12 سال چشم انتظاری است.

- از تحقق وعده 12 ساله "آناهیتا" تا احتمال انحلال شورای شهر کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه نشست خبری امروز استاندار کرمانشاه با خبرهای خوبی برای مردم استان همراه بود که مهمترین آن تعیین تکلیف پروژه پالایشگاه آناهیتا و احیای این پروژه بعد از 12 سال چشم انتظاری است.

محمدطیب صحرایی، عصر امروز(15 آذر) در این نشست با اشاره به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در سال 1390 به استان گفت: این سفر با خیر و برکات بسیاری همراه بود که طی این سالها استان از آن بهره مند شده است و یکی از مهمترین آنها اجرایی شدن سامانه گرمسیری بود که منجر به رونق گرفتن بسیاری از اراضی کشاورزی غرب استان شد.

وی افزود: اما در این میان برخی مصوبات سفر هم بودند که پیگیری موثری در خصوص آنها صورت نگرفت که یکی از آنها اجرای پالایشگاه آناهیتا بود.

پروژه ای که بعد از گذشت 12 سال هنوز اجرایی نشده و مردم استان همچنان چشم انتظار اجرای آن هستند.

صحرایی با اشاره به پیگیری های بسیار و رایزنی های فشرده در ابعاد مختلف، از انعقاد یک تفاهم نامه برای اجرایی شدن این پروژه خبر داد و افزود: این سند مهم برای استان با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تحقق وعده 12 ساله آناهیتا تا احتمال انحلال شورای شهر کرمانشاه

از تحقق وعده 12 ساله آناهیتا تا احتمال انحلال شورای شهر کرمانشاه