مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-20بين الملل

واکنش رام الله به اظهارات نتانیاهو علیه محمود عباس


سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، تلاش های رییس این تشکیلات در حال حاضر بر توقف تجاوزات شنیع رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات فلسطینیان در غزه، - سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، تلاش های رییس این تشکیلات در حال حاضر بر توقف تجاوزات شنیع رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات فلسطینیان در غزه، کرانه باختری و شهر قدس متمرکز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نبیل ابوردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که محمود عباس، رییس این تشکیلات را به باد انتقاد گرفته بود، گفت، در حال حاضر تلاش های محمود عباس بر توقف تجاوزات شنیع رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات فلسطینیان در غزه، کرانه باختری و شهر قدس معطوف است.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا ، نبیل ابوردینه در ادامه افزود: در حال حاضر اولویت، بیش از هر چیز، توقف کشتار ملت فلسطین است که توسط نتانیاهو و دولت او انجام می شود نه ورود به مناقشات و مسائل ثانویه ای دیگر.

سرتاسر جهان شاهد کشتارهای شنیع ارتش رژیم اشغالگر در نوار غزه و هدف قرار دادن کودکان، زنان و سالمندان، بیمارستان ها و عبادتگاه ها و همچنین جنایت های ارتش این رژیم و استعمارگران تروریست در کرانه باختری و شهر قدس اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رام الله به اظهارات نتانیاهو علیه محمود عباس

واکنش رام الله به اظهارات نتانیاهو علیه محمود عباس