مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-10سياسي

تبدیل قشم به جزیره نوآوری ایران


طی نشست مشترک عادل پیغامی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مسوولان جزیره ججو کره جنوبی و معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری درخصوص افزایش همکاری ها به منظور تبدیل قشم به جزیره نوآوری گفت و گو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در این نشست مشترک در حاشیه دهمین دوره نمایشگاه کیش اینوکس انجام شد و در آن محمدجواد صدری مهر، دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت های فناوری و نوآوری، GAKYEONG PARK قائم مقام مدیرعامل جزیره ججو کره جنوبی و مهدی عظیمیان مدیر کارخانه نوآوری آزادی حضور داشتند.

جزیره ججو کره جنوبی به واسطه اقدامات انجام شده و ابتکارات خلاقانه در راستای دستیابی به توسعه و اکوسیتم تجاری جدید، به عنوان جزیره نوآور در این کشور شناخته شده است.

حضور استارآپ های پویا، تجارت های نوآورانه، رشد کسب و کارهای مدرن، استفاده از فناوری های نوین از جمله ویژگی های فضای اقتصادی ججو است که در آن تلاش می شود اکوسیستمی ایجاد شود که هم پول، و هم استعداد و تجربه را در بر بگیرد.

از همین روی استفاده از تجربیات و مسیر طی شده در ججو می تواند کمک شایانی به برنامه ریزی مناسب برای توسعه پایدار جزیره داشته باشد و نشست عادل پیغامی و جمعی از مدیران سازمان با مسوولان ججو نیز با همین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل قشم به جزیره نوآوری ایران

تبدیل قشم به جزیره نوآوری ایران