مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-01اقتصادي

355 پروژه راهداری همزمان با سفر رییس جمهور در کردستان افتتاح و کلنگ زنی می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: 355 پروژه راهداری افتتاح و عملیات برخی از آنها اجرایی می شود.

- فرزاد حسنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در دور اول سفر در بخش راه روستایی هزار و 50 میلیارد تومان اعتبار برای احداث 375 کیلومتر راه روستایی مصوب شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با بیان اینکه تاکنون 247 کیلومتر معادل حدود 65 درصد از مجموع عدد یاد شده محقق شده است، گفت: این میزان آسفالت با اعتبار 500 میلیارد تومان به اتمام رسید و مابقی نیز از اعتبارات سال جاری اجرا خواهد شد.

355 پروژه حوزه راهداری افتتاح و کلنگ زنی می شود وی با اشاره به اینکه در دور دوم سفر رییس جمهور به استان کردستان 355 پروژه در دو بخش قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پیش بینی شده است، افزود: این پروژه ها در قالب بخش های ساخت راه روستایی، نگهداری راه، نگهداری ابنیه فنی، ایمنی و حریم راه، رفع نقاط حادثه خیز و خرید تجهیزات و ماشین آلات راهداری است.

حسنی خاطرنشان کرد: از این تعداد 137 پروژه با هزار و 141 میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود و عملیات اجرایی 218 پروژه نیز با 2 هزار و 564 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان خاطرنشان کرد: همزمان با سفر دور دوم رییس جمهور به کردستان 104 کیلومتر راه آسفالت روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

355 پروژه راهداری همزمان با سفر رییس جمهور در کردستان افتتاح و کلنگ زنی می شود

355 پروژه راهداری همزمان با سفر رییس جمهور در کردستان افتتاح و کلنگ زنی می شود