مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 21:502023-09-25سياسي

دشمنان ما باید راهبردهای ستیزه جویانه را کنار بگذارند


رییس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که دشمنان این کشور باید اقدامات ستیزه جویانه را کنار بگذارند و وارد فضای صلح و گفتگویی بشوند که راه حل هایی عادلانه را در پی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مهدی المشاط، رییس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی لزوم کنارگذاشتن راهبردهای ستیزه جویانه از سوی دشمنان یمن و ورود آنان به فضای صلح و گفتگویی که به راه حل های عادلانه بیانجامد را مورد تاکید قرار داد.

رییس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به این راه حل های عادلانه گفت: این راه حل های عادلانه باید به تمامی حقوق ما احترام بگذارد و به رهایی از همه عوامل نفرت پراکنی میان مردم یمن و امت اسلام بیانجامد.

المشاط در ادامه سخنان خود افزود: همانطور که خودمان را به داشتن حسن نیت، انجام کارهای نیک و موضع گیری های پسندیده فرامی خوانم، دشمنان داخلی و تمامی کشورهای همسایه را نیز به همین امور دعوت می کنم.

رییس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به لزوم پایان فوری محاصره یمن اعلام کرد: محاصره یمن باید فورا پایان پیدا کند و به سرعت وارد فضای اعتمادسازی در زمینه های بشردوستانه و اقتصادی بشویم.

المشاط با اشاره به چگونگی این اقدامات اعتمادساز تصریح کرد: گشایش کامل فرودگاه ها و بنادر و پرداخت حقوق کارمندان دولت، در رأس این اقدامات اعتمادسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ما باید راهبردهای ستیزه جویانه را کنار بگذارند

دشمنان ما باید راهبردهای ستیزه جویانه را کنار بگذارند