مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-24فرهنگي

پایان اعتصاب ها در هالیوود؟


افراد نزدیک به مذاکرات اعلام کردند که نویسندگان و تهیه کنندگان پس از ملاقات رو در رو به توافقی برای پایان دادن به اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا نزدیک شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سی ان بی سی، به گفته این منابع، دو طرف از روز چهارشنبه دیدارهایی داشته اند و امیدوار بودند به توافق نهایی برسند و قرار است امروز (یک شنبه) نیز این مذاکرات ادامه داشته باشد.

اعضای انجمن نویسندگان آمریکا برای بیش از 100 روز اعتصاب کرده اند و با پیوستن بازیگران به صف اعتصاب در ماه جولای، تولید برنامه های تلویزیونی و فیلم های هالیوود بسیاری متوقف شده است ک از آن جمله به سریال پرمخاطب چیزهای عجیب از نتفلیکس و فیلم های بلید از دیزنی و مارول و شر از پارامونت اشاره کرد.

هالیوود مدتی است با اعتصاب و انجمن نویسندگان و انجمن بازیگران سینمای آمریکا - فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) در مبارزه برای افزایش دستمزد پایه و تضمین عدم جایگزینی کار آنها با هوش مصنوعی، با چالش بزرگی رو به رو شده است.

این اعتصابات تاثیر زیادی بر صنعت فیلم گذاشته و موجب تعطیلی پروژه ها و تاخیر در اکران های سینمایی شده، ضمن این که استودیوها را از استفاده از بازیگران برای تبلیغ پروژه هایشان بازداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان اعتصاب ها در هالیوود؟

پایان اعتصاب ها در هالیوود؟