مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-19فرهنگي

اولین همایش شعر ترکی زرندیه برگزار شد


اولین همایش شعر ترکی زرندیه تحت عنوان قاراقان سوزلری در آمفی تئاتر دهیاری روستای علیشار از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی اولین همایش شعر ترکی زرندیه تحت عنوان "قاراقان سوزلری" در آمفی تئاتر دهیاری روستای علیشار از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه برگزار شد.

در این همایش ادبی که شب گذشته 27 مهرماه با حضور مسئولین و مدیران محلی و شهرستانی، اصحاب فرهنگ و هنر، شاعران، ادیبان، فرهیختگان و عموم مردم برگزار شد، شاعرانی از استان های همدان، قزوین، البرز، تهران، قم و مرکزی به قرائت تازه ترین سروده های خود با زبان ترکی پرداختند.

اسماعیل مرادی از رزن همدان، ولی اله صفری از زرندیه، مژگان جعفری از تهران، عبداله شیراوژن از پرندک، علی سیفی از نوبران، فرشید صانعی از خرقان، علی رحمتی از ساوه، داود قاسمی از خرقان، خسرو امیر حسینی از تهران، سیدمجیدساداتی از شهریار شاعرانی بودند که به قرائت اشعار خود پیرامون موضوعات مختلفی چون معرفی بخش خرقان، اشعار آیینی، مذهبی، حماسی، انقلابی و ضد استکباری پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای موسیقی محلی به صورت دونوازی توسط حسین علی حسینی، بهرام طهماسبی، حمید مرادی، مجید والی و رضا باقری از دیگر برنامه های این محفل ادبی بود که در موضوع ضد استکباری و محکومیت رژیم جعلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش شعر ترکی زرندیه برگزار شد

اولین همایش شعر ترکی زرندیه برگزار شد