مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 16:522023-10-09اقتصادي

یکی از معتبرترین شرکت ها برای خرید تابلو فرمان در تهران


آسانسور و هواپیما را می توان از نظرهایی مشابه هم دانست؛ تشبیه جالبی است که از نظر مسافر در هر دو وسیله یاد شده کنترل حرکت برخلاف خودرو در اختیار مسافر نیست.

- عوامل موثر بر کیفیت حرکت بصورت کلی کیفیت یک آسانسور را می توان به موارد ذیل تقسیم بندی نمود.

بدیهی است در تحلیل نهایی بایستی درصد اثربخشی هر یک از موارد ذیل به صورت تفکیکی برای نوع کاربری، شرایط پروژه و بودجه در نظر گرفته شده مجددا ارزیابی گردد.

1- انتخاب تابلو فرمان 2- انتخاب موتور 3- انتخاب ریل آسانسور و کیفیت آن 4- نوع و برند ساخت آن کفشک 5- نصب صحیح 6- سرویس و نگهداری اصولی اهمیت انتخاب تابلو فرمان و نکاتی که بایستی بدانید همانگونه که گفته شد تابلو فرمان رکن اصلی کنترل عملکردی آسانسور را دارا بوده و اهمیت آن در خصوص ایمنی بسیار حائز اهمیت است.

اگر با شرایط یکسان تامین ایمنی های حداقل طبق استاندارد را برای دو تابلو تامین شده فرض نماییم عوامل ذیل می توان برای انتخاب کارفرما موثر باشد : 1- دقت توقف در تراز طبقه 2- قیمت تمام شده 3- خدمات پس از فروش 4- خرابی قطعات و هزینه تامین مجدد 5- پاسخگویی 24 ساعته به درخواستها 6- موجود بودن قطعات در ایران 7- عدم لرزش کابین در زمان حرکت 8- عدم ایجاد شوک در زمان آغاز و بخصوص در زمان توقف کابین در تراز طبقه 9- حداقل تاثیرپذیری از شرایط محل نصب از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از معتبرترین شرکت ها برای خرید تابلو فرمان در تهران

یکی از معتبرترین شرکت ها برای خرید تابلو فرمان در تهران