مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:502023-09-30سياسي

بقای دشمن در تفرقه مسلمانان است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با بیان اینکه وحدت محدود به یک هفته خاص نیست، گفت: هفته وحدت یک هفته است در حالی که ما باید 365 روز در کنار همدیگر زندگی کنیم؛ - ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با بیان اینکه وحدت محدود به یک هفته خاص نیست، گفت: هفته وحدت یک هفته است در حالی که ما باید 365 روز در کنار همدیگر زندگی کنیم؛ وصلت ها و ارتباطات خانوادگی در بسیاری از استان ها از جمله کردستان و سیستان و بلوچستان به وفور دیده شده که طرفین ضمن احترام به عقیده یکدیگر در کنار هم زندگی می کنند.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از نامگذاری دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول به عنوان هفته وحدت در دهه اول انقلاب تلاش برای کاهش تنازعات و نزدیک کردن فرق اسلامی بود.

وی افزود: میلاد خجسته حضرت محمد(ص) در ماه ربیع الاول یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان جهان است لذا مسلمانان در سراسر جهان این ایام ولادت را جشن می گیرند.

با توجه به اینکه اهل سنت آن را روز دوازدهم ربیع الاول و شیعیان آن را هفدهم می دانند، از این رو مسئولان یک هفته را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کرده اند تا به جای تشتت و دودستگی به هم افزایی، هم اندیشی، تقریب قلوب، افکار و عقیده بیندیشند از این رو می بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقای دشمن در تفرقه مسلمانان است

بقای دشمن در تفرقه مسلمانان است