مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-13اقتصادي

40 درصد تعهد اشتغال امسال خوزستان محقق شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، تعهد اشتغال استان در سال 1402 را 63 هزار فرصت شغلی اعلام کرد و گفت: 40 درصد این رقم تاکنون محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر رشنودی صبح امروز چهارشنبه در گفتگویی رسانه ای، تعهد اشتغال خوزستان در سال 1402 را ایجاد 63 هزار فرصت شغلی عنوان کرد و گفت: بر مبنای میزان اشتغال ثبت شده در سامانه رصد، تاکنون 40 درصد از این تعهد محقق شده است و امیدواریم با همکاری سایر ارگان ها بیش از این میزان محقق شود.

وی، میزان تعهد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک های استان را بیش از 30 هزار میلیارد عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از 18 هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

رشنودی در تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در خوزستان می گوید: درحال حاضر پنج هزار و 600 فروشگاه خرد و 467 فروشگاه زنجیره ای در استان، عضو طرح ملی کالابرگ الکترونیکی هستند و به متقاضیان خدمات ارائه می دهند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه 120 هزار خانوار در استان به مبلغ یک هزار و 400 میلیارد ریال از طریق کالابرگ الکترونیکی خرید کرده اند، اضافه کرد: در اجرای این طرح نسبت به سایر استان های کشور جایگاه بهتری داریم و تلاش می کنیم این روند به بهترین شکل ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد تعهد اشتغال امسال خوزستان محقق شد

40 درصد تعهد اشتغال امسال خوزستان محقق شد