مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-13سياسي

کمیته امداد یکی از پاک ترین نهادهای انقلاب اسلامی است


نهاد مقدس کمیته امداد با عملکرد شایسته و بی نظیر خود در این 44 سال نشان داده که یکی از پاک ترین نهادهای انقلاب اسلامی است.

- عنبران- امام جمعه بخش عنبران گفت: نهاد مقدس کمیته امداد با عملکرد شایسته و بی نظیر خود در این 44 سال نشان داده که یکی از پاک ترین نهادهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یاور مرادی شامگاه سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: خداوند متعال توفیق خدمت به بندگان را نصیب همه نمی کند بلکه این توفیق بندگان مخلص الهی است که با نیتی پاک در مسیر خدمت رسانی قدم گذاشته و سعی می کنند با مردم داری حرکت های ارزشمندی را به یادگار بگذارند.

وی تصریح کرد: افراد خیر و نیکوکار با نیتی پاک قدم در مسیر انبیا و اولیای الهی می گذارند تا بتوانند صفات شایسته خیرخواهی را در جامعه ترویج کنند.

امام جمعه بخش عنبران گفت: در کشور ما نیز به برکت نفس پاک امام راحل (ره)، بنیان نهاد ارزشمند کمیته امداد پایه ریزی شده تا اقدامات مؤثر و حرکت عظیمی را در تقویت روحیه مردم داری شاهد باشیم.

حجت الاسلام مرادی افزود: از اول انقلاب تاکنون برخی از جریان ها، نهادها، مسئولان و منصوبان آنها دچار آسیب شده و به حاشیه رفتند اما نهاد انقلابی کمیته امداد از این خطر در امان مانده و مورد صیانت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد یکی از پاک ترین نهادهای انقلاب اسلامی است

کمیته امداد یکی از پاک ترین نهادهای انقلاب اسلامی است