مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-27اقتصادي

افتتاح 3321 میلیارد پروژه توسط شرکت توزیع برق شیراز در هفته دولت


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که همزمان با هفته دولت، افتتاح و بهره برداری از حدود 3000 میلیارد ریال پروژه برقی در سطح 10 شهرستان تحت مدیریت این شرکت عملیاتی شده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که همزمان با هفته دولت، افتتاح و بهره برداری از حدود 3000 میلیارد ریال پروژه برقی در سطح 10 شهرستان تحت مدیریت این شرکت عملیاتی شده است.

محمدرضا سلاحی یکشنبه 5 شهریور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه رجایی و باهنر و تبریک این ایام، به خبرنگاران گفت: هفته دولت یکی از مناسبت های مهم برای بیان و معرفی اقدامات شاخص و اثرگذار دستگاه های مختلف اجرایی به شمار می رود.

سلاحی با تاکید براینکه اقدامات نظام جمهوری اسلامی طی بیش از چهار دهه گذشته، به توزیع عادلانه امکانات و ارتقای کمی و کیفی خدمات در سطوح مختلف منجر شده است، گفت: صنعت برق به عنوان یکی از زیرساخت های توسعه، بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی دستخوش دگرگونی عظیمی شده است.

او با اشاره به اقدامات اجرایی شده توسط شرکت توزیع نیروی برق شیراز، گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته تعداد 16 عنوان پروژه با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 321 میلیارد ریال، برای افتتاح در هفته دولت آماده شده که بخشی از آنها تا کنون به بهره برداری رسیده است و مابقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3321 میلیارد پروژه توسط شرکت توزیع برق شیراز در هفته دولت

افتتاح 3321 میلیارد پروژه توسط شرکت توزیع برق شیراز در هفته دولت