مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-13دانش

تبدیل وضعیت 32 هزار استاد حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به وضعیت هیأت علمی این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی 32 هزار استاد حق التدریس داشت که این اساتید به عضو هیأت علمی وابسته و دستیار آموزشی تبدیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر اعضا برگزار شد.

طهرانچی در این جلسه با تسلیت ایام شهادت نبی مکرم اسلام، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: بحمدالله مراسم اربعین امسال باشکوه و بی نظیر برگزار شد و این مراسم را می توان یک معجزه در هزاره سوم قلمداد کرد.

در دورانی که معجزات الهی اتفاق نمی افتد، اربعین حسینی خصلتی است که یک جلوه ملکوتی در عالم مُلکی را نشان می دهد که اجزا و ارکان آن غیر از عالم مُلک است و هیچکدام از روابط و اتفاقات آن از جنس دنیایی نیست و آن را می توان یک واقعه خاص در مکان خاص و در دنیایی که شتابان به سمت مادیات در حرکت است، دانست.

وی با بیان اینکه اربعین بهترین عرصه تربیتی است، خاطرنشان کرد: این معرکه الهی، نمایش ظهور و بروز عرصه تربیتی و یک اتفاق اجتماع ساز و تمدن ساز است که جلوه ای از دوران ظهور امام زمان (عج) را نمایان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت 32 هزار استاد حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی

تبدیل وضعیت 32 هزار استاد حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی